
Ο Ηλίας Βρεττός κάνει διάλειμμα από τις επαγγελματικές του υποχρώσεις και βρήκε λίγο χρόνο για να διασκεδάσει με την παρέα του.
Στο νυχτερινό κέντρο που εμφανίζεται ο Αντύπας με την Αγγελική Ηλιάδη και τουν Νίκο Κουρκούλη βρέθηκε ο νεαρός τραγουδιστής για να απολαύσει τους αγαπημένους του καλλιτέχνες και συναδέλφους.Ο Ηλίας Βρεττός έμεινε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες και δεν σταμάτησε να χορεύει και να διασκεδάζει,φυσικά και η Αγγελική Ηλιάδη του πρόσφερε το μικρόφωνο για να τραγουδήσει κάποιες από τις επιτυχίες του.Ιδιαίτερα χαρούμενος και ευδιάθετος έδειχνε να περνάει καλά όλο το βράδυ.