Που διασκέδασε ο Ηλίας Βρεττός;

2013-09-24 19:05

Ηλίας Βρεττός: Πού νυχτοπερπάτησε;

Ο Ηλίας Βρεττός κάνει διάλειμμα από τις επαγγελματικές του υποχρώσεις και βρήκε λίγο χρόνο για να διασκεδάσει με την παρέα του.

Στο νυχτερινό κέντρο που εμφανίζεται ο Αντύπας με την Αγγελική Ηλιάδη και τουν Νίκο Κουρκούλη βρέθηκε ο νεαρός τραγουδιστής για να απολαύσει τους αγαπημένους του καλλιτέχνες και συναδέλφους.Ο Ηλίας Βρεττός έμεινε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες και δεν σταμάτησε να χορεύει και να διασκεδάζει,φυσικά και η Αγγελική Ηλιάδη του πρόσφερε το μικρόφωνο για να τραγουδήσει κάποιες από τις επιτυχίες του.Ιδιαίτερα χαρούμενος και ευδιάθετος έδειχνε να περνάει καλά όλο το βράδυ.

Πηγή: https://kalpakis.wordpress.com/2013/09/24/%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%AD%CE%B4%CE%B1%CF%83%CE%B5-%CE%BF-%CE%B7%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B2%CF%81%CE%B5%CF%84%CF%84%CF%8C%CF%82/