Η Στέλλα Καλλή στην Θεσσαλονίκη

2013-09-16 13:39

Στέλλα Καλλή: «Θέλω έναν άντρα που να μην έχει εγωισμό»

Με αφορμή την εμφάνισή της στη ΔΕΘ βρέθηκε η Στέλλα Καλλή στην Θεσσαλονίκη.

Οι ρεπόρτερ του star την βρήκαν στο αεροδρόμιο λίγο πριν αναχωρήσει και μίλησε για την προσωπική της ζωή.

Η τραγουδίστρια δήλωσε πως έχει μεγάλο φόρτο εργασίας αυτόν τον καιρό αλλά γενικά είναι πολύ καλά, χωρίς να αποκαλύψει αν βρίσκεται σε σχέση.Ακόμα όταν ρωτήθηκε για τα χαρακτηριστικά που θα την γοήτευαν σε έναν άντρα απάντησε: «Θέλω να είναι ένας άνθρωπος που να μην έχει μεγάλο εγωισμό. Να δέχεται να ακούσει, να αλλάξει».

Η Στέλλα Καλλή αποκάλυψε ακόμα πως σε λίγο καιρό θα βρίσκεται και πάλι Θεσσαλονίκη καθώς ξεκινάει εμφανίσεις στο πλευρό του Νίκου Μακρόπουλου.

Πηγή: https://kalpakis.wordpress.com/2013/09/16/%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B8%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B7/