Το “Δέστε τους” στο Ακρωτήρι

Το κλείσιμο της φετινής επιτυχημένης τηλεοπτικής σεζόν γιόρτασαν οι συντελεστές του “Δέστε τους” στο Ακρωτήρι club restaurant.
Οι παρουσιαστές αλλά και η συντακτική και σκηνοθετική ομάδα της εκπομπής του Alpha απόλαυσαν το φαγητό τους και συνέχισαν με χορό στο γνωστό club της παραλιακής μέχρι και τις πρωινές ώρες. Οι τέσσερις παρουσιαστές της εκπομπής “Δέστε τους” Νίκος Μουτσινάς, Κατερίνα Καινούριου, Μαρία Ηλιάκη και Γιώργος Δάσκαλος ανανέωσαν την υπόσχεση να συνεχίσουν και την επόμενη χρονιά με ευχάριστη διάθεση την εκπομπή τους στο κανάλι του Alpha, αλλά για την ώρα υπόσχονται πολλές και ευχάριστες εκπλήξεις για το καλοκαίρι.
