Σίσσυ Χρηστίδου

Σε πρόσφατη συνέντευξη της στο περιοδικό "TV Glam" η Σίσσυ Χρηστίδου ανέφερε ο,τι δεν ήταν καθαρά επιλογή της να απέχει από τις τηλεοπτικές εκπομπές τον φετινό χειμώνα αλλά τα θέματα που της προτάθηκαν δεν πληρούσαν τις προυποθέσεις ώστε να ξεκινήσει κάτι καινούριο.
Ακόμα δήλωσε ότι δεν της έχει λέιψει ακόμα το τηλεοπτικό γυαλί αφού λείπει μόνο έναν χρόνο αλλά επειδή έχει συνηθίσει σε έντονους ρυθμούς και είναι δύσκολο να μένει σπίτι θα προτιμούσε να επιστρέψει σύντομα.Αγαπάει την δουλειά της και είναι σίγουρη πως δεν θα μπορούσε να ζήσει χωρίς ρεπορτάζ.
Για την ώρα απόλαυσε τις Πασχαλινές διακοπές με τον σύζυγο της Θοδωρή Μαραντίνη και τον γυό τους και περιμένει με ανυπομονησία το νέο μέλος στην οικογένεια τους αφού διανύει τον έβδομο μήνα της εγκυμοσύνης της.