
Ο Λευτέρης Πανταζής και η Χριστίνα Κολέτσα αφού τελείωσαν με τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις στην Θεσσαλονίκη στα μαγαζιά που εμφανίζονταν,κατεβαίνουν στην Αθήνα γεμάτοι ενέργεια!
Οι δύο τραγουδιστές έδωσαν τα χέρια για μια νέα συνεργασία και από τις 4 Οκτωβρίου θα μοιράζονται την πίστα του Frangelico.
Είναι η πρώτη φορά που συνεργάζονται μαζί και υπόσχονται ένα πρόγραμμα με κέφι που θα ξεσηκώσει τους θαυμαστές τους και όχι μόνο.