Ο Νίκος Μακρόπουλος δεν ζητά συγνώμη.

Ο Νίκος Μακρόπουλος είναι από τους ανθρώπους που δεν ζητάνε συγνώμη όπως αποκάλυψε σε συνέντευξή του σε γνωστό περιοδικό.
Ο γνωστός τραγουδιστής πιστεύει ότι από τότε που βγήκε το συγνώμη χάθηκε το φιλότιμο και όπως λέει και ο ίδιος: “Συγνώμη; Πουθενά.Νομίζω ότι κοροϊδεύουμε τον άλλον όταν του λέμε “συγγνώμη”. Το έκανες ή το ξεχνάμε και προχωράμε ή δεν ξεχνιέται και είναι αξεπέραστο,οπότε,σταματάει εκεί”.
Ως προς τον έρωτα αποκάλυψε πως είναι εγωιστής και πως ο έρωτας είναι τυχερό: “Ο έρωτας ή σε βρίσκει ή δεν σε βρίσκει, δεν το κυνηγάς”. Ο Νίκος Μακρόπουλος είναι ένας άντρας με πολλές θαυμάστριες και δεν του αρέσει η αχαριστία και η υποκρισία.