Οι "ερυθρόλευκοι" στον Σφακιανάκη

Την κατάκτηση του κυπέλλου της Ευρωλίγκας πανηγύρισαν οι παίκτες, η τεχνική ηγεσία και η διοίκηση της ΚΑΕ Ολυμπιακός στο νυχτερινό μαγαζί που εμφανίζεται αυτή την εποχή ο Νότης Σφακιανάκης με την Αγγελική Ηλιάδη.
Αφού τελείωσε ο αγώνας με τον Απόλλωνα Πάτρας οι "ερυθρόλευκοι" πανηγύρισαν την δεύτερη συνεχόμενη κατάκτηση της κορυφής της Ευρώπης στο νυχτερινό κέντρο "Αστέρια" στην Γλυφάδα όπου και εμφανίζεται ο Κρητικός τραγουδιστής Νότης Σφακιανάκης ο οποίος είναι γνωστό ότι είναι οπαδός του Ολυμπιακού και για αυτόν τον λόγο ο Βασίλης Σπανούλης του έδωσε το πολύτιμο τρόπαιο.Απών ήταν ο Πέρο Άντιτς λόγω οικογενειακών υποθέσεων, οι υπόλοιποι παίκτες συνοδεύονταν από τις συντρόφους τους.
Από Δευτέρα 21 Μαΐου ξεκινάει η προετοιμασία για τα play offs για αυτό και οι περισσότεροι παίκτες μαζι με τον Γιώργο Μπαρτζώκα άρχισαν να αποχωρούν λίγο μετά τις 3 τα ξημερώματα.