
Η Θωμαή Απέργη σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό people μίλησε για τα κιλά της και το παραπανίσιο βάρος της.
Η τραγουδίστρια ανέφερε πως πάντα τα κιλά της ήταν παραπανίσια και άρχισε να χάνει κατά την περίοδο των σπουδών της αλλά έχει μεγάλη αδυναμία στα γλυκά.Την μάχη με τα παραπανίσια κιλά την κέρδισε αφού έχασε πάνω από 20 κιλά!
Συγκεκριμένα δήλωσε : ” Δεν τρώω τα πάντα. Στο διατροφολόγο μου αποφεύγω τους υδατάνθρακες, το ψωμί, τη ζάχαρη, το αλεύρι και το πολύ λάδι. Δεν μπορώ να αντισταθώ στα γλυκά. Πάντως, εξακολουθώ να έχω άγχος για τα κιλά μου, γιατί το τελευταίο διάστημα έχασα μεν πέντε, αλλά όχι με σωστό τρόπο, αφού έτρωγα μόνο ένα φρούτο, τόνο σε νερό, μια σαλάτα χωρίς λάδι. Γενικά έχω μεγάλο άγχος με το βάρος μου και προσέχω πολύ. Αγχώνομαι ακόμα και για την κυτταρίτιδα και νιώθω ενοχές που τους τελευταίους μήνες δεν γυμνάζομαι.”