Θωμαή Απέργη: Η φωτογράφιση ήταν τυχαία.

Την φωτογράφιση της με τον σύντροφό της σχολίασε η Θωμαή Απέργη σε συνέντευξη της στο περιοδικό "ΕΓΩ".
Η τραγουδίστρια δήλωσε πως η φωτογράφιση ήταν εντελώς τυχαία το βράδυ που τους πέτυχαν σε έξοδο τους. Νοιώθει αμήχανα να συζητά προσωπικά της θέματα και θέλει να προστατέψει τον σύντροφο της από την δημοσιότητα εφόσον ο ίδιος δεν ανήκει στον χώρο της showbiz.
Είναι ευχαριστημένη με την προσωπική της ζωή και την επαγγελματική της πορεία και γενικά αισθάνεται πως πηγαίνουν όλα καλά, σίγουρα όμως τα δύσκολα ωράρια και το στρες την δυσκολεύουν στο να χωρέσει πράγματα στην προσωπική της ζωή.