Η Στέλλα Καλλή στο “Μελέτησέ το”

2013-10-02 13:54

Στέλλα Καλλή

Η Στέλλα Καλλή ήταν καλεσμένη στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη την Τρίτη που μας πέρασε.

Η τραγουδίστρια μίλησε για τη συνεργασία της με τον Φοίβο, την προσωπική της ζωή, αλλά και τα νέα της επαγγελματικά βήματα.Για τον Φοίβο αποκάλυψε : «Ήταν ο άνθρωπος που με επέλεξε, όταν εγώ δεν είχα τίποτα και αυτό δεν το ξεχνώ ποτέ και το εκτιμώ. Είχε πέσει ένα cd στα χέρια του κι έτσι έγινε η γνωριμία μας. Ο Φοίβος έχει ταλέντο στο να αφουγκράζεται τι θέλει ο κόσμος, τι “παίζει” έξω».

Για τον τύπο άντρα που την ελκύει ανέφερε χαρακτηριστικά: «Θέλω να τον χαρακτηρίζει απόλυτη ηρεμία, να είναι στη φάση “ξέρω τι μου γίνεται, μπορώ να σου δώσω απλόχερα και χωρίς καμία ανασφάλεια αυτό που θέλω και αυτό που σου αξίζει”. Θέλω έναν άντρα πολύ πιο “δυνατό” από μένα, θέλω να είμαι το “κοριτσάκι”. Δεν υπάρχει περίπτωση να μείνω με έναν άνθρωπο ο οποίος θα προσπαθήσει να σταθεί εμπόδιο σε αυτό που αγαπώ, γιατί έτσι νιώθω ότι πρώτα απ’ όλα δεν αγαπάει εμένα».

Τέλος για την σχέση της με τους συναδέλφους δήλωσε: «Με ενοχλεί πολύ ότι δεν υπάρχει αξιοκρατία. Έχω δει συναδέλφους να προχωρούν στα επαγγελματικά τους, επειδή είχαν “μέσο”. [...] Ποτέ, όμως, δεν το έβαλα κάτω, δεν υπήρχε η πιθανότητα της αποτυχίας για μένα».

Πηγή: https://kalpakis.wordpress.com/2013/10/02/%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%AD-%CF%84%CE%BF/