Η Κέιτ Μίντλετον φεύγει από το παλάτι!

2013-05-28 20:27

Μετά την απόφαση της να περάσει τα Χριστούγεννα με την οικογένεια της και όχι με την βασιλική οικογένεια όπως ορίζει το πρωτόκολλο, τώρα αποφάσισε να σηκώσει νέο…μπαϊράκι!

Η δούκισσα του Cambridge αποφάσισε να μετακομίσει αμέσως μετά την γέννηση του μωρού της στο πατρικό της σπίτι. Εκεί θα παραμείνει για έξι εβδομάδες προκειμένου να είναι δίπλα της η μητέρα της αλλά και μια νοσοκόμα μητρότητας όπως προβλέπει η βασιλική παράδοση, που θα την βοηθά σε ότι χρειαστεί.

Ο θείος της και αδερφός της μητέρας της Gary Goldsmith, δηλώνει ότι ολόκληρη η οικογένεια είναι ενθουσιασμένη με αυτό το γεγονός και ανυπομονούν να έρθει η ώρα που θα είναι και πάλι όλοι μαζί και φυσικά με το νέο μέλος της οικογένειας.

Όλα αυτά φανταζόμαστε ότι τα γνωρίζει η Ελισάβετ…Μην κάνουμε καμιά ζημιά άθελα μας!

Πηγή : https://on-news.gr/2013/05/28/%CE%B7-%CE%BA%CE%AD%CE%B9%CF%84-%CE%BC%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%BB%CE%B5%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%86%CE%B5%CF%8D%CE%B3%CE%B5%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CF%84%CE%B9/