Η Ηλιάδη με τον άντρα της ζωής της..τον Μπαμπίνο

Όλο βόλτες είναι η Αγγελική Ηλιάδη αφού μια την βλέπεις με τον σύντροφό της Σάββα Γκέτζογλου σε ρομαντικές εξορμήσεις και μια με τον άντρα της ζωής της..τον γιο της Μπαμπίνο!
Η τραγουδίστρια όποτε βρίσκει χρόνο δεν χάνει καμία ευκαιρία να βρεθεί με τον αγαπημένο της γιο.Φαίνεται ότι περνάει όμορφες στιγμές και θέλει να μας το δείχνει.Η Αγγελική πόσταρε πρόσφατα καινούρια φωτογραφία με την ίδια να οδηγεί και τον γιο της να κάθεται στο πίσω κάθισμα και όπως φαίνεται ο πιτσιρικάς είναι τρισευτυχισμένος που βγήκε με την μανούλα βόλτα.