Η Ελευθερία Αρβανιτάκη τραγούδησε για τα παιδιά!

Μια μεγάλη φιλανθρωπική συναυλία της Ένωσης "Μαζί για το παιδί"πραγματοποιήθηκε στο Ηρώδειο,με την συμμετοχή της Ελευθερίας Αρβανιτάκη, του Νίκου Πορτοκάλογλου και τον Vassiliko,έναν νέο καλλιτέχνη που ξεχωρίζει με τις ανατρεπτικές του διασκευές και τις επιτυχημένες του συνεργασίες.
Τα έσοδα της βραδιάς θα διατεθούν εξ'ολοκλήρου στην μη κερδοσκοπική Ένωση «Μαζί για το Παιδί». Πολλά ήταν τα γνωστά πρόσωπα που έδωσαν το παρών στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού για να απολαύσουν την Ελευθερία Αρβανιτάκη, ανάμεσά τους και η Άλκηστις Πρωτοψάλτη.
