Η Αγγελική Ηλιάδη έκανε πίσω στους γονείς του Λαζαρίδη

Η Αγγελική Ηλιάδη έκανε πίσω μετά τα ασφαλιστικά μέτρα που δημοσιεύτηκαν από τους γονείς του Μπάμπη Λαζαρίδη ώστε να μπορούν να βλέπουν τον εγγονό τους, με την προϋπόθεση ότι δεν θα απασχολήσουν ξανά την δημοσιότητα με δηλώσεις τους.
Όλα ξεκίνησαν όταν η τραγουδίστρια άρχισε να κόβει σταδιακά την επικοινωνία με τους γονείς του Λαζαρίδη με αποκορύφωμα όταν τους απαγόρεψε κάθε επαφή με τον εγγονό τους.Η κόντρα δεν άργησε να ξεσπάσει όταν η Μαρία και ο Βασίλης Λαζαρίδης άρχισαν με δηλώσεις τους να εκλιπαρούν να δουν τον εγγονό τους.
Η Αγγελική αν και ένιωθε προσβεβλημένη από τις δηλώσεις τους δεν έκανε καμιά κίνηση για υποχώρηση παρά μόνο όταν ήρθαν τα ασφαλιστικά μέτρα.Έτσι μπορούν να βλέπουν πλέον τον εγγονό τους φυσικά με την παρουσία της Αγγελικής Ηλιάδη.