
Τον τελευταίο καιρό η Άντζελα Δημητρίου και ο Γιώργος Λεβεντάκης κάνουν πολλές κοινές εξόδους.
Σύμφωνα με την εφημερίδα newsbomb οι δύο τους είναι πλέον ζευγάρι και δεν χρειάζεται να κρατάνε κρυφή την σχέση τους.Ωστόσο η πρώτη τους επίσημη δημόσια εμφάνιση μπορούμε να πούμε πως ήταν εχθές το βράδυ.
Η Άντζελα Δημητρίου έκανε μια έμφάνιση σε club της παραλιακής και μαζί της ήταν και ο Γιώργος Λεβεντάκης.Όση ώρα τραγουδούσε η Άντζελα, δεν σταμάτησε να την κοιτάει και να της πετάει λουλούδια.
