Γιώργος Μαζωνάκης:”Δεν είχαμε κανένα παρατράγουδο με το ΣΔΟΕ”

2013-09-24 18:39

Γιώργος Μαζωνάκης: «Το ΣΔΟΕ ήταν πάντα σε όλες μου τις συναυλίες»

Το ΣΔΟΕ φέτος το καλοκαίρι έκανε πολλές εφόδους σε νυχτερινά μαγαζιά αλλά και συναυλίες καλλιτεχνών και δεν θα μπορούσε να λείψει φυσικά και στις συναυλίες του Γιώργου Μαζωνάκη.

Ο γνωστός καλλιτέχνης μίλησε στην εκπομπή του star “Μελέτησέ το”  για τις συναυλίες του που βρέθηκαν κάτω από τον έλεγχο της εφορίας και είπε χαρακτηριστικά: «Το ΣΔΟΕ ήταν πάντα, σε όλες μου τις συναυλίες, πάντα! Πανταχού παρόν! Δεν είχαμε όμως κανένα παρατράγουδο. Όλο αυτό που γίνεται με τους τραγουδιστές είναι παρατραβηγμένο, γιατί πουλάει. Ούτε με ενοχλεί, ούτε με χαροποιεί».

Πηγή: https://kalpakis.edublogs.org/2013/09/24/%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B1%CE%B6%CF%89%CE%BD%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B5%CE%AF%CF%87%CE%B1%CE%BC%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CF%80/